Sunday, November 6, 2016

Kau La

Bukan tak nak bagitau orang lain yang kita dah lama bercinta. Cuma sometimes rasa nothing kalau show off. Hahaha ayat mintak pelempang. Camni la senang citer. Aku pun tak tau la nak explain apa aku rasa. Jadi kau tengok je la apa aku sedang usaha. Kahhh. Kena ambik turn dulu la, first biarkan aku habis belajar dulu, kumpul duit, then baru kita fikir langkah seterusnya. Plan yang lepas-lepas selalu tak jadi. Penat aku fikir angan-angan tapi jadi mimpi ngeri. Jadi dengan pengalaman yang aku ada dapat menguatkan aku untuk terus maju ke depan.

Bukan sekali tapi banyak kali aku cakap, aku bukan jenis main sapu tepi jalan, ambik kenalan dari member-member, nampak orang hot sikit terus tackle. Tu jenis tak matang ok. Terlalu ikut apa orang cakap sampai takde pendirian langsung dalam hidup. Semua nak ikut orang.


Satu je nak pesan ni kau pergi la mana nak pergi, berkawan la dengan sesiapa pun. Asalkan pandai jaga diri. M.H.A

No comments: