Tuesday, April 19, 2016

Sem Ni

Dapat tajuk "Red Riding Hood" hasil perbincangan beramai-ramai, seminggu jugak la habiskan masa siapkan prop, practice menari, hafal skrip. Baru la aku tahu rasa penat berlakon tu macam mana. Nak feeling watak tu aku ambik masa 3 hari. Watak wolf tu ada 2 ekor, saja menambah nak bagi penuh pentas. Kira aku jadi kawan baik wolf ni la. Masa hari teater tu aku memang lepas suara habis, pagi esok sakit tekak. dah la muka tak boleh senyum, stress pulak aku rasa. Tapi best la, first time aku berlakon depan orang. Sem ni asyik shooting, lepas tv host kat petrosains hari tu, buat teater pulak. Eksperimen sains aku baru habis buat tadi, tunggu nak edit je. Esok pulak start shooting untuk video lagu matematik kanak-kanak. Lirik dah siap, penat perah otak, akhirnya siap satu karya. Kerja kumpulan tak berat sangat sebab banyak idea, fuhh....nasib. Bila dah habis submit semua ni, ready nak exam la pulak. Jadual dah keluar tapi slip aku tak print...hmm bagus.



No comments: